Edu gra HaHaHa


   
    pobierz
materiały
sprawdź zasady
wykorzystania
otwórz
w telefonie

1. Na czym polega rozwiązanie?

Innowację stanowi integracyjna gra planszowa, ucząca wykorzystania jogi śmiechu w integracji i podtrzymywaniu dobrej kondycji psychicznej osób starszych i z niepełnosprawnościami. Gra składa się z pudełka, planszy, 53 kart w formie fiszek oraz pionka. Karty do gry zostały podzielone na 4 usystematyzowane podstawowe rodzaje ćwiczeń: rozgrzewających, śmiechowych, integrujących i oddechowych według zasady przeprowadzania sesji jogi śmiechu. Przygotowana w ramach innowacji gra nie będzie tradycyjną grą, ponieważ nie wyłania ona wygranych i przegranych. Jej celem jest integracja grupy, a także podniesienie poziomu energii.

2. Jakich problemów dotyczy innowacja?

Innowacja odpowiada na brak narzędzi umożliwiających podtrzymanie dobrej kondycji psychicznej osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych oraz brak szerokiego dostępu do łagodnej rehabilitacji, jaką jest joga śmiechu.

3. Grupa docelowa

Osoby starsze o ograniczonej mobilności i percepcji, osoby z niepełnosprawnością intelektualną.

4. Kto może skorzystać z innowacji? 

Organizacje pozarządowe, podmioty pracujące z osobami starszymi i z osobami z niepełnosprawnością (np. Warsztaty Terapii Zajęciowej, szkoły specjalne).

5. Autorzy

Katarzyna Ziętek

 

Powrót

Uwaga: strona wykorzystuje pliki cookies.
Podczas korzystania ze stron internetowych zamieszczonych na serwerach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

Zgadzam się